گیم استارز :: Game Stars

به گیم استارز خوش آمدید

گیم استارز :: Game Stars

به گیم استارز خوش آمدید

راهنمایی کامل مراحل بازی Watnted : Weapon Of Fate

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد تا در مرحله ای از بازی wanted گیر کرده باشید و نتوانید پیش بروید ، البته باید بگویم که من خودم هم در آخر مرحله اول بازی حدود دو روز گیر کرده بودم و درست و حسابی اعصابم به هم ریخته بود و حالم گرفته شده بود البته باید بگم که بیشر افراد با این بازی در عبور از مراحل و کشتن افراد اصلی مشکلاتی را داشتند که یکی از آنان همان فردی است که در آخر مرحله اول بازی فکر کنم اسمش “Gembi” بود .

... خلاصه که بزارید بگم که راه حل شما راهنمای مراحل

(برای خواندن ادامه به ادامه مطلب بروید)

نیست بلکه کد تقلب یا همان رمز خودمان است !!!

خوب پس برای دیدن کدتقلب های کامل بازی wanted اینجا کلیک کنید!!!

البته افرادی نیز در نصب و اجرای این بازی مشکلاتی داشتند که در این باره باید بگویم که اشکالاتی که در زمان نصب رخ میدهند معمولا به اطلاعات داخل سی دی بازی بر میگردد که امکان دارد یا فایل های روی سی دی دارای اشکال باشد و خراب شده باشند یا این که بازی شما نیار به شماره سریال یا شماره سی دی دارد که اگر آن را ار خود سی دی نیافتید امکان دارد بازی دارای یک برنامه کرک کد سریال ساز باشد .

و اما در اجرای بازی که می تواند دلایل زیادی داشته باشد که در زیر بخشی از معروف ترین آن هارا خواهید خواند :

1.   کپی بودن بازی و عدم اصل بودن : بازی که اروری میده که میگه لطفا سی دی اصلی بازی را درون دستگاه قراردهید ، در صورتی که این اشکال پیش آمد شما نیاز به کرک بازی دارید که در بیشتر مواقع درون سی دی بازی قرار دارد و شما باید آن را در محل نصب بازی کپی و ریپلیس کنید که بیشتر گیمر ها این کار را بلد هستند.

2.   اشکال از C++ Library : یا همان کتاب خانه سی پلاس پلاس سیستم که باید شما آنرا نصب کنید که این برنامه در سی دی بعضی بازی ها موجود است و اگر این برنامه را نیافتید میتوانید با جستجوی نام آن در اینترنت آنرا پیدا و دانلود کنید .

3.   ویروسی بودن سیستم : بعضی ویروس ها اجازه اجرای بعضی بازی ها را نمیدهند که البته تعداد آن ها بسیار محدود است ، که بهترین راه برای مقابله با آن ها آنتی ویروس ها و آنتی اسپای وار ها هستند البته یادتان باشد که باید آن هارا آپدیت کنید تا امنیت سیستم شما بالا تر رود اگر از آنتی ویروس Eset Nod 32 استفاده میکنید و یوزرنیم و کد آنرا ندارید میتوانید با یک سرزدنی به سایت ‘www.nod325.com’ میتوانید کد های آنرا بدست آورید و آنتی ویروس خودرا به روز کنید .

4.      نداشتن برنامه Open AL  اطلاعات بیشتر...

5.      نداشتن قابلیت PhysX در کارت گرافیک شما  اطلاعات بیشتر...

6.   اشکال در DirectX سیستم شما که معمولا میگه که شما یک فایل با پسوند dll که در ابتدای نامش هم DX  دارد را ندارید که باید نرم افزار یا بهتر بگم ران تایم DirectX را نصب کنید که این نیز باز در سی دی بیشتر بازی ها موجود میباشد اگر پیدا نکردید میتوانید از سایت مایکروسافت دانلود کنید.

اگر در اجرا نصب و مراحل این بازی اشکالی بود حتما در این پست نظر بدین و سوال خودتون رو با ما درمیان بگزارید تا ما در اولین فرصب جواب شما را در بخش پاسخ ها قرار دهیم .

هشدار ! :

هرگونه کپی برداری بدون درج نام این وبسایت پیگرد قانونی دارد

WARNING ! :

Any Copies Without Publishing Utilization Of This Site Name Has Legal Prosecution.

www.gamestars.tk

نظرات 3 + ارسال نظر
arman 30 خرداد 1390 ساعت 08:20

wanted
سلام من همون آخر مرحله ی اول گیر کردم موقعی که میرسم پیش مرده که سپر داره پشت ستون ها نمی دونم چه کا کنم خواهش میکنم کمکم کنید(لطفا برام ایمیل کنید)

amir 5 آذر 1391 ساعت 11:35

باسلام وتشکراز راهنمایتون ، یه مشکلی که دارم اینه که درقسمت آموزش وانتد پشت ستون گیر می کنم ونمی تونم کنار برم وبازی روادامه بدم، چه کارش کنم؟ ممنون میشم جوابو برام بفرستید.

سعید 14 مرداد 1392 ساعت 20:12

سلام
ببخشید تازه بازی رو خریدم موقعی بازی نصب میشه من داخل بازی میشم ولی سرعت ماوس بازی خیلی بالاست داخل تنظیماتم رفتم ولی درست نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد