گیم استارز :: Game Stars

به گیم استارز خوش آمدید

گیم استارز :: Game Stars

به گیم استارز خوش آمدید

پست ویژه پاسخ کاربر

سوال :


15 آبان 1388 ساعت 12:13
باعرض سلام و خسته نباشید.

وقتی که کدهای تقلب بازی را وارد میکنم باید بعدش چکار کنم که کدها عملی بشن چون وقتی که من کدها رو وارد میکنم کلمه back را میزنم و وارد بازی میشم انگار کدها عملی نمیشن لطفا کمکم کنید.

با تشکر از این وب توپتون.



"به ادامه مطلب مراجعه کنید"

_________________________

پاسخ :


فوق العاده من رو ببخش دوست عزیز !
چند وقت بود امتحان داشتم .

شما بعد وارد کردن کد باید در میان بازی و در حال بازی کردن با استفاده از کلید ESC منوی Pause را باز کنید .
سپس گزینه ای که در سمت چپ و پایین منو قرار دارد با نام gameplay enhancements را انتخاب کنید .
خب حالا شما تمامی کد تقلب های وارد شده را می بینید .
با کلیک بر روی هر کدام و انتخاب گزینه OK  کد تقلب در بازی فعال خواهد شد .



با تشکر از سوالتان
رسول _مدیر وبلاگ


اگر باز هم سوالی داشتین بپرسین ، خوش حال میشم !


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد